Колегія райдержадміністрації

Новини міста та регіону.

Модератори: san, vanya

Відповісти
Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

Колегія райдержадміністрації

Повідомлення Свіча » 02.08.2005 19:26

На колегії, яка відбулася 26 липня 2005 р., розглянули два питання. „Про підсумки виконання соціально-економічного та культурного розвитку району за І півріччя 2005 р.” доповідали заступники голови райдержадміністрації Любомир Волошанський та Ярослав Кобрин, начальник фінансового управління РДА Світлана Демченко.

Любомир Волошанський відзначив, що з початку року зберігається позитивна динаміка розвитку народногосподарського комплексу району. Найважливішою складовою економіки залишається промисловий комплекс, який нараховує 16 підприємств.
За І півріччя цього року промисловими підприємствами району вироблено товарної продукції в порівняльних цінах 378,7 млн. грн. Приріст промислового виробництва до відповідного періоду минулого року склав 13,7%. З приростом виробництва працювали 13 підприємств. Це – більше 80% від загальної кількості підприємств, віднесених до основного кола. Високі темпи зростання обсягів виробництва промислової продукції досягнуто на НГВУ „Долинанафтогаз” (111%), Долинському ГПЗ (130,2), тампонажному управлінні (126,4), ВАТ „КРС” (146), ТзОВ „Уніплит” (119,3%), ТзОВ „Довіра” (117,8 ), ТзОВ „Едельвейс” (у 4,5 рази).
В цілому по нафтогазовому управлінню за січень-червень звітного року видобуток нафти склав 144,6 тис. тонн, що на 5,2% більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Збільшилась переробка газу Долинським ГПЗ. З початку року підприємством вироблено 76 тис. куб м газу, що на 21,8% більше в порівнянні з І півріччям минулого року.
Досягнуто приросту обсягів виробництва продукції на 18% підприємствами деревообробної галузі – ІІ місце в районі після добувної промисловості і складає майже 9% питомої ваги у виробництві товарної продукції. Високі темпи зростання обсягів виробництва спостерігається на ВАТ „Живиця” – у 6,4 рази.
На 1 липня 2005 р. в районі діяло 347 малих підприємств та 2217 громадян-підприємців. За 6 місяців підприємницькими структурами сплачено 12521,3 тис. грн. податків і неподаткових платежів, що складає 11,5% загальнорайонного обсягу.

На забезпечення виконання доручення Президента України в районі запроваджено порядок видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності.

Всіма категоріями господарств району за І півріччя цього року вироблено валової продукції сільського господарства (в порівняльних цінах 2000 р.) на 3,8% більше, ніж за відповідний період минулого року і складає 24,9 млн. грн. Вироблено 17270 тонн молока, 2041 – м’яса, 5,6 млн. штук яєць, що на рівні відповідного періоду минулого року.

Підприємствами, юридичними особами, які здійснюють роздрібну торгівлю та громадське харчування реалізовано товарів на 18836,7 тис. грн. Основну питому вагу в товарообігу займають підприємства з приватною формою власності. Внески іноземних учасників в статутний фонд склали 154,8 тис. дол. США , що на 44,2% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

За підсумками 5 місяців 2005 р. підприємствами та організаціями району отримано 7947 тис. грн. прибутків від звичайної діяльності до оподаткування. Чистий прибуток за цей же період склав 5877 тис. грн., що в 1,6 рази більше, ніж за відповідний період 2004 р.
Протягом січня-червня 2005 р. по Долинському району до зведеного бюджету України мобілізовано податків і зборів 107,7 млн. грн., що на 33,4 млн. грн., або на 45% більше, ніж у відповідному періоді минулого року. До державного бюджету мобілізовано 92,7 млн. грн., що на 30,8 млн. грн., або на 49,8% більше відповідного періоду 2004 р. До місцевих бюджетів – 15 млн. грн. (на 2,6 млн. грн., або 2,1% більше в порівнянні з минулорічними надходженнями).

На 1. 07. 2005 р. відділом соціальних допомог і виплат призначено державну соціальну допомогу 5232 сім’ям з дітьми на 4020320 грн. З різних джерел фінансування через територіальний центр надано грошової допомоги 335 чол. на 34281 грн.

Однак, одночасно з позитивними змінами в економіці району, робота окремих галузей народногосподарського комплексу потребує суттєвого покращення. Три підприємства допустили незначний спад виробництва, що негативно вплинуло на темп росту промислової продукції в цілому по районі. Не забезпечили минулорічний рівень виробництва продукції ТзОВ „Інтер’єр” (спад 1,9%), виправна колонія (2%) та Вигодський держлісгосп (9,1%).

Недостатньо проводилась робота з винесення земельних часток (паїв) в натурі та видачі державних актів у Раківській, Надіївській, Белеївській та Великотур’янській сільських радах, що стримує закінчення договорів агроформуваннями на оренду землі.

24,4% підприємств та організацій району продовжують працювати зі збитками, які склали 1435 тис. грн. В галузевому розрізі найбільш збитковою є житлово-комунальна сфера. Найбільше збитків отримано від КПДМР „Теплотехсервіс” (648 тис. грн.) і ДМКП „Комуненерго” (295 тис. грн.). Податковий борг на 1. 07. 2005 р. складає 6302,7 тис. грн., борг по підприємствах в процесі провадження справ про банкрутство – 4051,7 тис. грн.

За звітний період цього року своєчасно не отримала заробітну плату 701 особа, з них в термін до 3 місяців – 643 (91,7%), від 3 до 6 – 17 і понад 6 місяців – 41 особа.

Окрім цього, Любомир Волошанський акцентував увагу на торгівельних організаціях, де власники не реєструють працівників, виплачуючи їм приховану заробітну плату, на тому, що потрібно навести лад у лісовій галузі – реєстрація лісу на складах та пилорамах і реалізація його споживачам – оскільки ігнорується розпорядження облдержадміністрації про заборону вивозу лісу-кругляка за межі області, який, наприклад, через станцію Долина відправляють в Румунію. Також гостро стоїть питання вивозу металобрухту незареєстрованими на теренах Долинщини підприємствами.

Неприваблива картина і з інвестиціями, хоча перспективи нашого краю значні. Це –Мислівка, Вишків, Н. Мізунь. Інвестори цікавляться цими територіями і ведуться переговори про будівництво туристичних баз в районі Мислівка і відновлення санаторно-курортних та туристичних баз і будівництво їх на теренах Н. Мізуня. Розпочинає діяльність „Карпатський трамвай”, де потрібно допомогти інфраструктурою. Є зацікавленість і по іншому кущу – Лужки, Витвиця, Розточки.

А в основному інвестиції вкладаються в „Уніплит” і швейні підприємства – „Довіра”, „Едельвейс” та „Спецодяг”, головними партнерами яких є датчани і німці.

Доходи загального фонду,– зазначила у виступі начальник фінвідділу Світлана Демченко – склали 10984,8 тис. грн., тобто виконання з урахування уточнення за І півріччя складає 100%, однак плану річного – 45,9%. Є питання по надходженню податку з фізичних осіб, оскільки цей платіж є основним бюджетоутворюючим, хоча у порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження цього платежу збільшилися на 1395,6 тис. грн. Проте, планові показники на І півріччя виконано тільки на 98,3%, тобто не поступило 145,3 тис. грн.
Наступним основним платежем до місцевих бюджетів є плата за землю, який складає 13,2% в загальному обсязі дохідної частини бюджету. За звітний період надійшло 1449,8 тис. грн., що у порівнянні з відповідним періодом минулого року більше на 309,8 тис. грн. Планові показники з цього виду платежу виконано на 121,3%.

Щодо місцевих податків і зборів, то за І півріччя до Геринської, Кальнянської, Лолинської, Надіївської, Підлісківської, Сенечівської, Сл.-Болехівської, Тростянецької, Тяпчанської та Яворівської сільських рад не поступило жодної гривні. Тому, з метою затвердження реальних показників пропонуємо на наступних сесіях проаналізувати свої бюджети і прийняти зміни у планові показники надходження місцевих податків і зборів до реальних надходжень.
Що стосується заборгованості до бюджетів, то на 1. 06. 2005 р. 4733,7 тис. грн. В порівнянні з початком року вона зменшилася на 264 тис. грн., але все таки 1133 тис. – це дуже значна сума, хоча в загальному обсязі коло 812 тис. грн. – заробітна плата з нарахуваннями. Проте, виходить, що така ситуація створюється штучно, оскільки знову ж така сільська рада, як Сл.-Болехівська з місяця у місяць на рахунку зберігаються кошти, а заробітна плата не виплачується.

Заступник голови райдержадміністрації Ярослав Кобрин у своєму виступі акцентував увагу на капітальному будівництві. Проаналізувавши за п’ять років капіталовкладення в освіту, медицину і культуру, виходить цікава картина. Наприклад, по освіті. З державного бюджету виділено в 2001 р. – 0, 2002 р. – 0, 2003 – 100 тис. грн., 2004 – 750 тис., 2005 – 0. Тобто,– каже Ярослав Іванович – якщо ми говоримо про соціально-економічний розвиток району, то це не є просто виконання бюджету, як такого. Про це видно з того, що ми будуємо. З місцевого ж бюджету освіту профінансовано на 1559 тис. грн., з інших джерел (нафтогазовидобувні підприємства) – 1126 тис. Щодо культури, то з державного бюджету маємо 300 тис., з місцевого та інших джерел – коло 900 тис. грн. Медицина – з держбюджету 0, з місцевого і інших – коло 3 млн. грн. Це реальна картина того, як держава дивиться на Долинський район. Тому, вважаю, що нас не дофінансовують. І якщо в нашому, нафтовому районі, наприклад, в Рахині падає школа, у Витвиці не добудована та ін., то що говорити про інші райони. Також хотів би знати як фінансують з державного та місцевих бюджетів різні програми. Тому, фактично, виходить, що ми фінансуємо державу.

Мав виступ з цього питання і член колегії Валерій Бернацький, який висвітлив проблеми діяльності підприємств легкої промисловості, яка нараховує коло 1000 працюючих і по показниках ділить 2-3 місця з лісовою промисловістю. Зокрема, проходження митного контролю, оскільки всі ці підприємства працюють в основному на давальницькій сировині із-за кордону. І ніхто в цій проблемі ніхто не хоче допомогти.

З наступного питання – „Про хід виконання розпорядження Кабінету Міністрів України „Про запровадження ідентифікації та реєстрації великої рогатої худоби” – доповідав начальник управління сільського господарства РДА Микола Гуцуляк.
Востаннє редагувалось 19.08.2005 20:35 користувачем Свіча, всього редагувалось 1 раз.
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Lesya
Частий гість
Частий гість
Повідомлень: 119
З нами з: 03.01.2004 22:33
Звідки: Calgary, Canada
Контактна інформація:

Повідомлення Lesya » 07.08.2005 07:23

Як по-старому НУДНО звучить! А не простіше було б розповісти людям як потрачені бюджетні кошти і як покращено життя жителів району???? А не замилювати очі цифрами.. про успіхи недержавних підприємств або їх збитки? Чи потрібна ця статистика пересічному ДОЛИНЯНИНУ???
Протягом січня-червня 2005 р. по Долинському району до зведеного бюджету України мобілізовано податків і зборів 107,7 млн. грн., що на 33,4 млн. грн., або на 45% більше, ніж у відповідному періоді минулого року. До державного бюджету мобілізовано 92,7 млн. грн., що на 30,8 млн. грн., або на 49,8% більше відповідного періоду 2004 р. До місцевих бюджетів – 15 млн. грн. (на 2,6 млн. грн., або 2,1% більше в порівнянні з минулорічними надходженнями).

Мобілізовано податків? :shock: Це що воєнні часи? А де інформація як вони потрачені?
Було б чудово почути як районна влада тубрується про улюболене місце відпочинку долинян Шандру... може вони збудувати ще 2 столики і зараз їх уже 4? :lol: А може потурбувалися про охорону чудових Карпат від жахливої вирубки і старшних лісових доріг які виглядають як рани в горах?
Я вже не кажу про дороги і парки Долини... і про смітники... і про будинки помальовані тільки з фасаду! А ще про медицину і навчання... про це ні слова? :shock:
Звичайно вони не мають часу - треба ж збирати ЦИФРИ для наступного річного звіту :P Тепер я дійсно переконана - революційних змін нема :cry: менталітет не той... довга... дуже довга дорога попереду!

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3303
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 07.08.2005 12:57

тубрується про улюболене місце відпочинку долинян Шандру... може вони збудувати ще 2 столики і зараз їх уже
Все дуже інтенсивно скуповується.
Пани ....ий, ....ий, ...ко, ...ко, ...ик, ...ик ... будують "елітні" дачі і бази відпочинку і т.п.
Скоро буде багато столиків :lol: Тільки за "колючкою" з собаками і охороною з автоматами.
Щоб захистити "народних обранців" від надокучливого народу. :lol: Капіталізм "по-українськи" одним словом...
die Große Schlange

Lesya
Частий гість
Частий гість
Повідомлень: 119
З нами з: 03.01.2004 22:33
Звідки: Calgary, Canada
Контактна інформація:

той самий стиль?

Повідомлення Lesya » 08.08.2005 06:38

То може і питати про це треба... поки вони в демократію граються??? І не дозволяти їм замилювати людям очі "комуністичним стилем подання інформації"?

Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

Повідомлення Свіча » 19.08.2005 20:34

На вівторковому засіданні колегії райдержадміністрації першим, найбільш важливим, з трьох запропонованих питань розглянули „Про стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства та бюджетних установ району до роботи в осінньо-зимовий період 2005-2006 рр.”.

Заступник голови райдержадміністрації Ярослав Кобрин у доповіді з цього питання зазначив, що аналіз опалювального сезону 2004-2005 рр. показав ряд недоліків. Тепер підготовка до роботи в осінньо-зимовий період є на особливому контролі як у Долинській райдержадміністрації, так і в Івано-Франківській ОДА. Потрібно зауважити те, що житлово-комунальне господарство району увійшло у 2005 р. з численними боргами за попередні періоди, які виникли в основному через різницю у тарифах та низькою платоспроможністю населення.

Якщо взяти електроенергію, то заборгованість усіх споживачів на 1 січня 2005 р. склала 3582,59 тис. грн., а на 1 липня – 3022,29 тис. грн., тобто зменшилася на 560,3 тис. грн. Найбільшими боржниками за спожиту електроенергію є підприємства житлово-комунальної галузі, борг яких склав 1694,5 тис. грн.: 903,1 тис. – Водоканал, долинське „Комуненерго” – 347,8 тис. грн., вигодське „Комуненерго” – 39,1 тис., „Долинатепломережа” – 10,5 і „Долинатеплокомуненерго” – 219,1 тис. грн.

На базі долинського „Комуненерго” було утворено підприємство „Теплотехсервіс”, яке опалювальний період 2004-2005 рр. завершило із збитками, які склали 648 тис. грн., основною причиною чого є неповне відшкодування різниці у тарифах (180,7 тис. грн.) та низький рівень оплати за послуги населенням. За рахунок внутрібудинкових систем недоодержано 230 тис. грн., а прямі збитки за рахунок зносу обладнання та втрат у мережах складає 270,3 тис. грн. Заборгованість ДМКП „Комуненерго” на 27 липня 2005 р. склала 4,728 млн. грн.

Складність фінансової ситуації пояснюється масовим відключенням споживачів від централізованого теплопостачання, в результаті чого недоодержано 947800 грн. Крім того, теперішній тариф на теплопостачання для населення 2,23 грн. за 1 кв. м, встановлений рішенням міської ради, не відшкодовує витрат на виробництво та реалізацію теплової енергії. Але як можна відшкодувати втрати,– каже Ярослав Кобрин – якщо з 5987 квартир залишилося не від’єднаними 980 квартир. Власникам 160 з них міська рада планує надати допомогу у встановленні опалення.

На сьогоднішній день із 6 котелень, що обслуговує міське КП „Теплотехсервіс”, до роботи готові 4. Із-за відсутності коштів, не виконано деякі заходи, затверджені рішенням райдержадміністрації від 11 липня 2005 р.

Серйозною проблемою у Долині є гуртожитки, жителі яких постійно піддаються експериментам з боку РЕМ,– продовжив Ярослав Іванович – коли їх відключають, не зважаючи на те, що у квартирах маленькі діти.

Окремої розмови заслуговує відділ освіти. Ті проблеми, які тут є, виникли не за останній рік, а накопичувались роками і вирішити їх за кілька місяців не вдасться. Проте, на проведення ремонтно-відновлювальних робіт у закладах освіти „Укрнафтою” виділено 340 тис. грн., але нічого не роблять. До сьогоднішнього дня немає проектної документації на котельні у школах Гошева, Солукова, Ракова та Долинській №4, у с. Пшеничник.

По діючих котельнях і паливних інспекцією газконтори винесено приписи, які необхідно усунути до початку опалювального сезону, що не потребує затрат коштів. Однак, і у цьому напрямку робота просувається повільно. Навіть у проекті бюджету на 2006 р. не закладено кошти на придбання потрібного обладнання.
Тому деякі підприємці, дивлячись на незадовільну організацію праці в освіті, відмовляються співпрацювати.

По котельнях, які працюють на твердому паливі, розпочато завіз вугілля та дров. На сьогоднішній день завезено 81 т вугілля та 16 куб м дров, що складає 11% від потреби.

Не вирішеним до цього часу залишається питання про підключення до теплопостачання приміщення дитячої поліклініки на вул. Степана Бандери, над чим тепер працюють. У відділі культури не вирішеним залишається питання забезпечення індивідуальним опаленням дитячої бібліотеки, народного дому „Просвіта”, центру культури та дозвілля, адміністративного приміщення відділу культури. Тепер вишукують джерела фінансування та спільно з проектними організаціями узгоджують альтернативні джерела опалення. А кошти на забезпечення установ культури паливом у цьому році передбачені в усіх сільських бюджетах.

Хотів би зупинитися,– продовжив доповідь Ярослав Кобрин – на проблемах Долини. Є вони з опаленням у гімназії-інтернаті, 5 школі, спорткомплексі, МНВК та 8 школі. Долинська ж райдержадміністрація вишукує кошти для будівництва двох котелень. Хотілося би, щоб і Долинська міська рада з розумінням поставилася до цих проблем і взяла участь у будівництві цих котелень. На вирішення цих проблем міста буде направлено1 мільйон гривень спонсорської допомоги.
На завершення Ярослав Іванович попросив керівників бюджетних установ та сільських голів взяти під особистий контроль розрахунки за газ та електроенергію.

Співдоповідачем „Про стан підготовки підприємств житлово-комунального господарства та бюджетних установ району до роботи в осінньо-зимовий період 2005-2006 рр.” був міський голова Долини Василь Романюк. Василь Іванович зазначив, що підготовку до опалювального сезону 2005-2006 рр. міська рада проводить ще з травня. І якщо брати бюджетні установи, то садочки „Росинка” і „Зірочка” 100-відсотково готові до зими. На „Сонечко” виділено 40 тис. грн. і до 1 жовтня цей заклад буде готовий. Дитячий садок „Теремок” також буде готовий. Що стосується 8 і 9 шкіл, то і вони матимуть тепло. Запевнив міський голова, що і котельні до опалювального сезону будуть готові до роботи.

Тепер про індивідуальне опалення – продовжив виступ Василь Романюк. У нас було майже 6 тисяч абонентів, які користувалися центральним теплопостачанням. На 1 травня цього року – 980 чоловік. Зараз – 800. Але це і ті люди, котрі проживають у колишньому гуртожитку „Ватра”, у колишньому гуртожитку бавовнопрядильної фабрики на вул. Чорновола та на вул. Грушевського, у колишніх гуртожитках будівельного управління. Ми з міського бюджету виділили 180 тисяч гривень для того, щоб інвалідам І групи, немічним, пенсіонерам надати допомогу.

Щодо інших людей, то, думаю, їхні доходи дозволять їм забезпечити себе індивідуальним теплом.

В більшості ж, будуть отримувати тепло від центрального теплопостачання мікрорайони вулиць Грушевського, Чорновола і Молодіжної.

Ми також звернулися до керівників та профспілкових організацій нафтогазових підприємств, щоб надали посильну матеріальну допомогу пенсіонерам, які пропрацювали на цих підприємствах по 30, 40 і більше років. На превеликий жаль на більшості підприємств ми не знайшли підтримку. Окремим людям, які працюють на цих підприємствах, була виділена допомога, а пенсіонерам ні. Минулого року кожному пенсіонерові, кожному працівникові нафтової промисловості до дня нафтової і газової промисловості було виділено по 900 гривень. Якщо і цього року зробити такий почин, то не думаю, що структурний підрозділ „Укрнафти” збідніє.

Ми виділили 175 тисяч для погашення заборгованості по енергоносіях. І я впевнений, що до кінця календарного року ми оплатимо всю заборгованість за електроенергію. З газом Долина також буде. Але потрібні гроші. Ми вже погасили 127 тисяч гривень заборгованості, решта 400 тисяч будемо гасити з 1 кварталу наступного року.
Говорив Василь Романюк і про те, що без техніки у місті порядок зі сміттям навести неможливо. А вона дорога. І до того, часу, поки ми не навчимося збирати сміття роздільно. Хоче міська рада придбати й установку для пресування сміття, а з часом і лінію з утилізації відходів.

Не обійшов увагою Василь Іванович і проблему з полігоном для вивезення сміття. Про будівництво нового стоїть питання вже давно. Вирішення його міський голова Долини бачить у спільних зусиллях. Вартість його – коло 4 мільйонів. Міська рада готова виділити мільйон гривень. Ще по мільйону виділили би з районного бюджету, обласного та державного.

Інші питання, які розглядала колегія РДА – в одному з наступних номерів.

Святослав ТИХИЙ
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

Повідомлення Свіча » 23.09.2005 22:31

„Стан банкрутства суб’єктів підприємництва в районі”.

Таке питання стояло першим у порядку денному колегії райдержадміністрації, з якого доповідав заступник голови райдержадміністрації Любомир Волошанський. Любомир Євгенович зазначив, що кількість збиткових підприємств та сум задекларованих збитків зменшується. Так, на 1 серпня 2005 р. таких нараховується 16, в той час, як минулого року їх було 17, а у 2003 – 32. Одночасно з цим, 33,3% від загальної кількості підприємств та організацій району продовжують продукувати збитки. Сума збитків від їх діяльності за січень-липень цього року склала 2452 тис. грн. Найбільш збитковими залишаються такі підприємства, як „Теплотехсервіс” (696 тис. грн.), Долинське „Комуненерго” (295 тис.), Водоканал (172) та комбінат комунальних підприємств (162 тис. грн.).

Податковий борг на 1 вересня 2005 р. складає 6852,7 тис. грн., борг по підприємствах-банкрутах – 4786,1 тис. грн. Новостворений податковий борг на цю ж дату складає 2139,4 тис. грн., в т. ч. 1537 тис. грн., або 71,9% таких підприємств: капітальний ремонт свердловин – 495,1 тис. грн., Водоканал – 437,8 тис., бавовнопрядильна фабрика – 310,4 тис. грн., Долинське „Комуненерго” – 164,9, Екотехсервіс – 129 тис. грн.
Долинська податкова інспекція виступає кредитором у справах про банкрутство по 17 підприємствах-боржниках. Сума кредиторської вимоги по них складає 6424,3 тис. грн. Найбільшими боржниками є бавовнопрядильна фабрика (1583,1 тис. грн.), ТзОВ „БПФ-Термо” (1351,7 тис.), приватний підприємець Машукова А. О. (1148,7), Комуненерго (810,5 тис. грн.), питома вага яких від загальної суми заявленого боргу складає 76,2%. Щодо БПФ та БПФ-Термо, то їхнього майна реалізовано відповідно на 900 тис. грн. для списання заборгованості і 200 тис. грн. на виплату заборгованої заробітної плати. І на сьогодні заборгованості з виплати заробітної плати немає, тільки згідно з судовими справами за моральні збитки.

Управлінням пенсійного фонду України на 1 вересня цього року порушено 19 справ про банкрутство підприємств. Загальний борг складає 1736,6 тис. грн., в т. ч. недоїмка по страхових внесках – 1350,8 тис. Значну суму заборгованості мають такі боржники, як БПФ-Термо – 992,4 тис. грн., Долинське будівельне управління – 187,9 тис. (по цій організації веде слідство прокуратура з виявлення майна та обладнання, яке було на балансі) і Сервіс Долинщини – 120,9 тис. грн. Одночасно з цим по 15 підприємствах-боржниках податкова інспекція і пенсійне управління виступають кредиторами у справі їх банкрутства. Крім цього, підприємства-банкрути „Журавлина” і „Камелія” мають заборгованість тільки перед податковою інспекцією, а Автосервіс, Електросервіс, Райтехсервіс, молокозавод заборгували управлінню ПФУ в Долинському районі. Щодо молокозаводу, то після судового засідання, виплативши заборгованості, підприємство ще має заборгованості за реалізоване молоко селян та перед податковою. Також висунули звинувачення у заборгованості заявники з інших регіонів. До цієї справи з допомогою Долинського управління сільського господарства підключили прокуратуру та службу безпеки для вирішення обставин на цьому підприємстві. Після переговорів з директором молокозаводу, було сказано, що через банкрутство підприємства, воно відновить свою роботу і готове погасити заборгованість за молоко за всі періоди.

За січень-серпень 2005 р. порушено провадження у справах про банкрутство за заявками податкової служби по 5 підприємствах. Сума позовних вимог – 1457,9 тис. грн. Крім того, заявлено кредиторських вимог у справах про банкрутство по 5 підприємствах на 1595 тис грн. По 9 справах винесено постанови про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційних процедур, в т. ч. за поданням податкової по 2 підприємствах з сумою позовних вимог 31,4 тис. грн. По одному ж підприємству списано безнадійного боргу на 127,4 тис. грн. Протягом цього року по підприємствах-банкрутах до бюджету надійшло 375,7 тис. грн.

Залишається невирішеним питання виплати заборгованості із заробітної плати по підприємствах-банкрутах. На сьогодні нараховується 7 підприємств, які визнані банкрутами і зняті з обліку основного кола підприємств району, але не погасили боргів по заробітній платі. На 1. 09. 2005 р. сума боргу цих підприємств складає 451 тис. грн., що майже 54% від загальної суми заборгованості по району. Погашенням заборгованості із виплати заробітної плати по цих підприємствах тепер займаються арбітражні керуючі.

„Про стан медичного обслуговування населення району та хід виконання розпорядження РДА „Про комплексні заходи щодо поліпшення медичного обслуговування сільського населення району на 2002-205 рр.” доповідав головний лікар районної лікарні Петро Мельник, який розповівши про роботу медичного закладу та його проблеми, звернув увагу на недостатності фінансування, із-за чого і є недоліки у роботі лікарні. Також з цього питання виступив в. о. головного санітарного лікаря Михайло Петрушка, вказавши на значну кількість недоліків у роботі Долинської лікарні, виправити які можна тільки завдяки належному фінансуванню.

А заступник начальника контрольно-ревізійного управління в Івано-Франківській області Володимир Інкін доповідав про результати перевірки виконання бюджету та ефективності використання бюджетних коштів у Долинському районі за 2002-2004 рр. та 6 місяців 2005 р., зокрема у відділі культури райдержадміністрації, районній лікарні, відділі освіти, гімназії та зустрічні перевірки проводились у тих установах, де виникали питання про їх проведення. Було зазначено, зокрема, що із загальної суми приватизації готелю „Карпати” 1292,7 тис. грн., покупцем перераховано у міський бюджет 529,2 тис. грн. Проте, він повинен був розрахуватися ще до 1 січня 2005 р. Тому, за несвоєчасну сплату 762,8 тис. грн. начислено неустойку 258,41 тис. грн. і пеню 13,08 тис. грн., які на час перевірки не були відшкодовані.
Управлінням капітального будівництва у листопаді 2004 р. перераховано ВАТ „Загалшляхбуд” Закарпатської області на капітальне будівництво дороги 830 тис. грн. без застосування певної процедури. На перше липня цього року ними ще не виконано робіт на 215,1 тис. грн. За несвоєчасне виконання робіт, їм начислено пені 23,6 тис. грн. А ТзОВ „Пластбуд ЛТД” з Івано-Франківська завищено вартість робіт з проведення підводного та вуличного газопроводів у Розточках на 12,7 тис. грн. Гроші були перераховані на будівництво дороги ще у листопаді-грудні минулого року. До приїзду ревізії робіт там було виконано тільки на 10%, а 1222 тис. грн. були виділені з державного бюджету за сприяння народного депутата, вихідця із Розточок і тільки у червні цього року розпочали роботи. Щодо ревізії бюджетних установ, то виявлено порушення у районній лікарні, відділі культури та відділі освіти.

Після цього до слова запросили начальника облздороввідділу Бойчука, який сказав, що одним з показників у медицині є фаховість працівників, проте, проблеми медицини, це –не тільки проблема медиків, а й соціальна, точніше усіх нас, в тому числі й влади. І тут знову прозвучало те, що і у попередніх виступаючих – фінансове забезпечення. Якщо держава не буде вкладати гроші у медицину і освіту, то нація не буде здорова і мудра.

Потім ще виступали у захист медицини працівники районної та дитячої лікарень. Проте, колегія райдержадміністрації прийняла рішення з питання результатів перевірки виконання бюджету та ефективності використання бюджетних коштів наступне: визнати роботу головного лікаря центральної районної роботи (П. Мельника) незадовільною і звернутись до облздороввідділу з питанням щодо доцільності перебування на займаній посаді; за допущені грубі порушення при використанні бюджетних коштів оголосити догану начальнику відділу культури Гібчинському В. І.; начальнику капітального будівництва Пирогову Є. М. та головному бухгалтеру Трапензон Є. В. за порушення фінансової дисципліни оголосити догани. Забезпечити відшкодування від ТзОВ „Пластбуд ЛТД” завищену вартість виконаних робіт 12,4 тис. грн. та від ВАТ „Загалшляхбуд” пені в сумі 23,6 тис. грн. та ін.
Про хід виконання розпорядження районної державної адміністрації „Про хід виконання указу Президента України „Про додаткові заходи поліпшення діяльності служби дільничних інспекторів міліції” доповідав заступник начальника – начальник штабу Долинського відділення міліції Ярослав Борис, в якій, в основному, наголосив на проблемах дільничних інспекторів.

Святослав ТИХИЙ
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

Повідомлення Свіча » 01.11.2005 21:39

З КОЛЕГІЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

День за днем – і нинішній рік добігає кінця. Але район живе, працює, вирішує важливі народногосподарські завдання. Прагнемо не тільки успішно завершити місяць, але й квартал чи півріччя. А як спрацювали підприємства, організації та установи Долинщини протягом дев'яти місяців? Які бар'єри не подолано? Що заважає нашому рухові уперед? Про те йшлося на засіданні колегії районної державної адміністрації, яка відбулася минулого четверга під головуванням Володимира СІЧКА.

Про підсумки виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку району за 9 місяців 2005 року.
У своєму виступі заступник голови РДА Любомир Волошанський відзначив, що позитивна динаміка щодо цього не знижує свого рівня. Результати роботи промислового комплексу району дають підставу стверджувати, що за підсумками роботи цього року буде досягнуто запланованого показника темпу росту товарної продукції. Обнадіючий факт щодо цього хоча б те, що на 1. 10. 2005 р. темп її росту по району склав 113,3 відсотка (обсяг товарної продукції становить 576,4 млн. грн.). Високі темпи зростання промислового виробництва за 9 місяців ц. р. забезпечили НГВУ "Долинанафтогаз" – 110,4 відсотка, газопереробний завод – 137,3, тампонажне управління – 122,6, Прикарпатське УБР – 107,6, ТзОВ "Уніплит" – 118,4, ВАТ "Живиця" – у 3,1 р. та ін.

Збільшилась на 18,1 відсотка, порівняно з відповідним періодом 2004 р. переробка газу газопереробним заводом.
Найбільший внесок у розвиток промисловості району здійснюють окремі підприємства добувної і деревообробної галузей та підприємства легкої промисловості. Приріст продукції за січень-вересень 2005 р. одержано в добувній та обробній промисловості, де рівень відповідного періоду минулого року перевищено відповідно на 17,5 та 13,6 відсотка.

Зокрема, забезпечено приріст виробництва на підприємствах з виробництва деревини та виробів з неї. За підсумками роботи 9-ти місяців минулорічні обсяги перевищено на 16,9 відсотка.
За підсумками 9 місяців 2005 р. підприємницькими структурами району сплачено 18,8 млн. грн. податків та неподаткових платежів, що становить 11,5 відсотка загальнорайонного обсягу. На забезпечення виконання доручення Президента України від 1. 06. 2005 р. у районі запроваджено порядок видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності.

За 9 місяців 2005 р. форму власності змінило 10 об'єктів. Приватизація проводилась безпосередньо шляхом викупу орендарями. Поступлення коштів від приватизованих об'єктів за звітний період 2005 р. до місцевих бюджетів склали 613,4 тис. грн.

Всіма категоріями сільських господарств району за 9 місяців ц. р. вироблено валової продукції (в порівняних цінах 2000 року) на 101,2 відсотка і становить 82,2 млн. грн. Зернові культури зібрано з площі 2931 га, намолочено 7503 тонни зерна. М'яса за 9 місяців поточного року продано 556 тонн, що на 53,4 відсотка більше, ніж за відповідний період минулого року.

Підприємствами – юридичними особами, які здійснюють роздрібну торгівлю та ресторанне господарство за 9 місяців цього року реалізовано товарів на 31260,3 тис. грн., що на 4,8 відсотка більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (в порівняних цінах).
Загальний обсяг зовнішньої торгівлі за січень-серпень 2005 року склав 36,0 млн. дол. США, що на 8,6 відсотка більше рівня попереднього року.

Покращено фінансовий стан суб'єктів господарювання. За підсумками 8-ми місяців 2005 року підприємствами та організаціями отримано 7461 тис. грн. від звичайної діяльності до оподаткування. Чистий прибуток за цей же період склав 4762 тис. грн. проти 4347 тис. грн. за відповідний період 2004 року.
Протягом січня-вересня 2005 р. по району до Зведеного бюджету України мобілізовано податків і зборів в сумі 163,9 млн. грн., що 49,7 млн. грн. або на 43,5 відсотка більше проти відповідного періоду минулого року.

До Державного бюджету надійшло 142,7 млн. грн., що на 48,8 млн. грн., або 52,1 відсотка більше проти відповідного періоду минулого року. До місцевих бюджетів мобілізовано 21,2 млн. грн., що на 0,9 млн. грн. більше в порівнянні з минулорічними надходженнями. До бюджету Пенсійного фонду України надійшло власних надходжень в сумі 64356,7 тис. грн., при завданні 61991,1 тис. грн., або 103,8 відсотка до плану. В порівнянні з відповідним періодом минулого року вони збільшились на 18826,2 тис. грн., або на 41,3 відсотка.

Середньомісячна заробітна плата в еквіваленті повної зайнятості у січні-вересні звітного року склала 1101,56 грн., що на 31,6 відсотка більше в порівнянні до початку року та у 2,4 р. вище прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи.

Попри певні здобутки в економіці району, зокрема позитивні результати роботи промислового комплексу, робота окремих галузей народногосподарського комплексу потребує суттєвого покращення.
Три підприємства допустили спад виробництва продукції: ТзОВ "Інтер'єр" (спад 8,2 відсотка), Виправний центр 118 (спад 3,7 відсотка), Вигодський ДЛГ (2,6 відсотка).

Залишається ще складним фінансовий стан 16-ти підприємств та організацій району. Сума збитків від їх діяльності склала 2544 тис. грн. В порівнянні з початком року податковий борг зріс на 1060,3 тис. грн. і на 1. 10. 2005 року становить 6242,4 тис. грн.
Заборгованість по заробітній платі підприємствами і організаціями району на 1. 10. 2005 року склала 810,5, 495,2 тис. грн.
Виходячи з вищевикладеного, колегія райдержадміністрації прийняла відповідне рішення.

Про виконання бюджету району за 9 місяців 2005 року
За звітний період, – як сказала у своєму виступі начальник фінансового управління Світлана Демченко, – до місцевих бюджетів району надійшло власних та закріплених доходів загального та спеціального фондів в сумі – 4370,1 тис. грн., міжбюджетних трансфертів з державного бюджету – 30241,0 тис. грн., з обласного – 606,2 тис. грн.

Доходи загального фонду бюджету району склали 20104,2 тис. грн., шо становить 104,6 відсотка виконання плану за 9 місяців з урахуванням внесених змін. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 5150,8 тис. грн.
Доходи спеціального фонду бюджету району склали 4362,7 тис. грн., що становить 110,9 відсотка виконання плану на звітний період, міжбюджетні трансферти з державного бюджету склали 15,0 тис. грн., з обласного бюджету – 563,2 тис. грн.

Міжбюджетних трансфертів спеціального фонду з державного бюджету районом отримано: субвенція на будівництво газопроводів-відводів та газифікацію села Лолин – 15,0 тис. грн. (у жовтні 21,0 тис. грн.) при плані 81,0 тис. грн.

З обласного бюджету надано району: інші субвенції на природоохоронні заходи – 563,2 тис. грн.

Значним залишається податковий борг до бюджетів усіх рівнів – 2089,8 тис. грн., в тому числі, по платежах місцевих бюджетів – 318,3 тис. грн. Доповідач зупинився й на інших важливих аспектах, що стосуються цього питання.

Про хід виконання розпорядження районної державної адміністрації від 31. 12. 2003 року "Про екологічний стан населених пунктів району та стан поводження з твердими побутовими відходами на території району"

І в цьому напрямі, як відзначив в. о. головного лікаря санітарно-епідеміологічної станції Михайло Петрушка, проводиться відповідна робота.

Заготівельне об'єднання Долинського райСТ, наприклад, проводить збір корисних компонентів твердих побутових відходів (ганчір'я, склобій, чистий поліетилен, макулатура), але на сьогодні їхніми послугами користуються тільки малі приватні підприємства.
У районі організований збір та вивезення твердих побутових відходів (ТПВ), але здійснюється він лише на території багатоповерхової забудови м. Долини, селах Рахиня та Яворів, силами Долинського ККП. Вивезення відходів здійснюється на полігон ТПВ, який знаходиться в лісовому масиві на території Рахинського лісництва Болехівського держлісгоспу. Полігон експлуатується без дотримання проектних вимог. За браком коштів там не пробурені спостережні свердловини за станом підземних вод. Через відсутність бульдозерів та іншої спецтехніки не проводиться своєчасне обвалування та часткове загортання сміття.

Як не прикро, але в населених пунктах району проблема збору та розміщення твердих побутових відходів ще досі не вирішена, що призводить до виникнення стихійних сміттєзвалищ (особливо в зимовий період), а отже, засмічуються береги річок, лісові масиви, узбіччя доріг. Хоча ці явища за мірою можливостей відразу ж ліквідовуються, це не вирішує проблеми загалом.

У селах Новоселиця та Старий Мізунь ще досі немає контейнерів для збору сміття, хоча кошти для їх закупівлі виділені. Для сіл Станківці, Старий Мізунь, Яворів розробляється проектна документація для відведення земельної ділянки під сміттєзвалище та скотомогильники.
В жодному із сіл району не ведеться сортування відходів.
Збір корисних компонентів твердих побутових відходів (ганчір'я, склобій, чистий поліетилен, макулатура) ведеться тільки в селах Лолин та Велика Тур'я, згідно з договором з заготівельним об'єднанням Долинського райСТ.

Враховуючи вищенаведене, колегія райдержадміністрації вирішила рекомендувати:

1. Районному відділу земельних ресурсів (А. Мумінов), Вигодському та Болехівському держлісгоспу (В. Луцький, М. Яремко) посилити контроль в сфері поводження з відходами.

2. ТзОВ "Уніплит" (З. Сова) забезпечити належне проведення постійних спостережень щодо дотримання технологічних режимів та нормального технічного стану обладнання, запобігання можливим аварійним ситуаціям та своєчасної ліквідації їх наслідків.

3. Міському, селищному та сільським головам: дотримуватись виконання покладених на них законодавством функцій щодо організації збору твердих побутових відходів на територіях населених пунктів і т. д.

Про погашення заборгованості до Пенсійного фонду України підприємствами та організаціями району

За 9 місяців 2005 р. управлінням Пенсійного фонду України в районі забезпечено своєчасну і в повному обсязі виплату пенсій та соціальних допомог. Надходження власних коштів за цей період складає 64356,7 тис. грн. при завданні 61991,1 тис. грн., що становить 103,8 відсотка. Місячна потреба в коштах на виплату пенсій та допомог складає 8161,0 тис. грн., і зросла до початку року на 36,6 відсотка. Середній розмір пенсії також зріс з 304,62 грн. до 403,70 грн., або на 32,5 відсотка.

Незважаючи на прийняті управлінням заходи щодо погашення боргу до бюджету Пенсійного фонду України, на 1. 10. 2005 р. він складає 1981,1 тис. грн. і зріс в порівнянні до 1 кварталу 2005 р. на 10,4 відсотка. Найбільші боржники, які мають дієвий борг: Ремонтно-будівельне товариство – 63,8 тис. грн., ВАТ "Долинське АТП-12627" – 24,8 тис. грн., Долинське КДБМО "Райагробуд" – 18,8 тис. грн.
З метою примусового стягнення з боржників сум заборгованості за внесками до Пенсійного фонду, управлінням направлено до суду 20 позовних заяв на загальну суму 283,0 тис. грн., до державної виконавчої служби управлінням направлено 6 наказів господарського суду на суму 50,7 тис. грн., 64 вимог про сплату недоїмки на загальну суму 233,1 тис. грн., 4 постанови про притягнення до адміністративної відповідальності на суму 0,5 тис. грн.

Враховуючи вищенаведене, колегія районної державної адміністрації вирішила рекомендувати:

Управлінню Пенсійного фонду України в Долинському районі (Я. Голубка): забезпечити погашення боргу до бюджету Пенсійного фонду України до кінця 2005 р. в розмірі не менше 258,4 тис. грн.; затвердити графік заслуховування звітів керівників, які допустили найбільшу заборгованість за платежами до бюджету Пенсійного фонду на засіданні комісії районної державної адміністрації з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат тощо.

На засіданні колегії виступили депутат районної ради, директор швейної фабрики "Спецодяг" Валерій Бернацький, начальник водопровідно-каналізаційного господарства Михайло Мазур, в. о. головного лікаря районної санітарно-епідеміологічної станції Василь Петрушка, міський голова, Василь Романюк, начальник управління сільського господарства і продовольства Зіновій Швець, начальник НГВУ "Долинанафтогаз" Михайло Гой, начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та екологічної безпеки Ігор Мандрик, Шевченківський сільський голова Іван Чудик.

Всі пропозиції, які були ними висловлені, будуть враховані при підготовці розпорядження райдержадміністрації по цих питаннях.
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

З колегії райдержадміністрації

Повідомлення Свіча » 29.11.2005 22:05

ВИРІШУВАТИ І ПРАЦЮВАТИ

На цей раз колегія районної державної адміністрації обговорювала питання, які незважаючи на те, що прямого відношення до економіки не мають, у житті району відіграють свою незаперечну роль. Мова йде про стан харчування в навчальних закладах Долинщини в 2005-2006 навчальному році та про програму реформування житлово-комунального господарства району на 2002-2005 роки і на період до 2010 року.

У роботі колегії взяли участь голова РДА Володимир Січко, його заступники та голова районної ради Василь Тепчук, представники міської, селищної та сільських рад, директори шкіл району, керівники комунальних служб міста і району. І перше, і друге питання викликало помітний інтерес у присутніх, які не лише подавали свої пропозиції, спрямовані на поліпшення стану справ, але й жваво дискутували, піддавали критиці досі нерозв'язані питання. По всьому було видно, що вони зацікавлені в тому, аби ситуація змінилася на краще, аби допущені недоліки були раз і назавжди ліквідовані.

Начальник відділу освіти РДА Володимир Сподар, наприклад, сказав, що харчування у 44 навчальних закладах району організовано в основному на належному рівні і здійснюється відповідно до чинного законодавства. У більшості шкіл цим зайняті приватні підприємці, які за умовами договорів вживають заходів щодо зміцнення матеріальної бази їдалень. Отож, всіма видами харчування охоплено 98 відсотків учнів, 100 відсотків дітей пільгових категорій харчуються безплатно.
Та, на жаль, не обходиться й без недоліків. У Сенечівській дев'ятирічці, наприклад, шкільна їдальня не працює. Причина: відсутність коштів на придбання електроплити. Тимчасово, у зв'язку з перенесенням школи в приміщення сільської ради, не організовано харчування дітей у Рахинській школі, немає їдальні у Новошинській та Княжолуцькій школах, високі ціни на обіди в Долинській гімназії-інтернаті, дотепер не вирішено питання постачання водою Великотур'янської одинадцятирічки (тут терміново потрібно бурити свердловину, з якої вона має поступати).

На думку директорів шкіл треба збільшити плату за харчування дітей-пільговиків. Бо дві гривні, які зараз виділяються на одного такого учня на день, поза всілякими сумнівами замало.
Було наголошено на тому, що не всі керівники закладів освіти контролюють якість приготування їжі та дотримання санітарно-гігієнічних правил та норм. Через відсутність коштів не вистачає миючих, дезинфікуючих засобів, спеціальних розчинів, спецодягу. Не всі школи забезпечені холодильним обладнанням, електрокип'ятильними та іншими пристроями та апаратурою…
Освітяни порушували й інші питання, з якими їм доводиться зустрічатися у роботі.

Враховуючи вищенаведене, колегія райдержадміністрації рекомендувала свої пропозиції щодо поліпшення стану справ організації харчування в навчальних закладах району.
По другому питанню доповідав начальник відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури РДА Роман Чудик.

Колегія районної державної адміністрації відмітила, що виконання заходів "Програми реформування житлово-комунального господарства в Долинському районі на 2002-2005 роки і на період до 2010 року" здійснювалось не в повній мірі. Приватизацію житлового фонду проведено на 75%. Не забезпечено конкурентне середовище по утриманню житлового фонду. За останні два роки в районі створено тільки два об'єднання співвласників багатоквартирних житлових будинків, що негативно впливає на якість надання послуг. Практично всі підприємства житлово-комунальної галузі району, крім КП "Житловик", працюють збитково. Загальна сума збитків за 2004 рік склала 1663 тис. грн. та за 9 місяців цього року – 902,7 тис. грн. Не ліквідована заборгованість по заробітній платі на суму 184,6 тис. грн.
Враховуючи це, колегія райдержадміністрації вирішила рекомендувати:

роботу Долинської міської та Вигодської селищної рад (В. Романюк, М. Мацелюх) по виконанню заходів Програми реформування житлово-комунального господарства Долинського району на 2002-2005 роки і період до 2010 року", вважати недостатньою.

Міському голові В. Романюку та селищному голові М. Мацелюху: провести роз'яснювальну роботу серед населення через засоби масової інформації та організувати громадські слухання, з метою створення об'єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків і запровадження ринкових відносин в житлово-комунальній сфері;

до 1. 01. 2006 року розробити міську та селищну Програми реформування житлово-комунальної галузі.

Отже, робота триватиме й надалі, про що й повідомлятиме на своїх сторінках часопис "Свіча".

Віктор ЗЛАГОДА
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

Колегія райдержадміністрації

Повідомлення Свіча » 11.02.2006 13:58

МИНУЛИЙ РІК ПРАЦЮВАЛИ ДОБРЕ

На розгляд першої цьогорічної колегії райдержадміністрації, що відбулася 7 лютого, було запропоновано два питання. Та, перед тим, як розпочати роботу колегії, перший заступник голови райдержадміністрації Ігор Петрів вручив грамоту від РДА та районної ради директору Долинського теплично-овочевого комбінату Богданові Зелінському за успішну роботу та впровадження нових технологій.
„Про підсумки виконання програми соціально-економічного, культурного розвитку та бюджету району за 2005 р.” доповідав заступник голови райдержадміністрації Любомир Волошанський. Оскільки всі показники були викладені у матеріалах колегії та неодноразово протягом року висвітлювалися у пресі, Любомир
Євгенович зупинився на основному:

– За 2005 р. ми спрацювали з темпом приросту товарної продукції 12,2% при прогнозованому показнику 5%. Також відрадно визнати те, що на кінець 2005 року зменшилась заборгованість із заробітної плати, яка складає по основному колу 95 тис. грн. Це, зокрема, Долинський МЖКП – 83 тис. грн. і ККП – 11,4 тис. грн.
2005 р. позаду, попереду – 2006 і є надія на те, що цей рік йтимемо не з гіршими показниками.

Співдоповідачем з першого питання була начальник фінансового управління РДА Світлана Демченко. Світлана Омелянівна зазначила – якщо характеризувати роботу з виконання бюджету району, то показники є позитивними, тобто, виконання уточненого плану складає 100% планових доходів, а планового затвердженого – 115,9%. В порівнянні з відповідним періодом 2004 р. – надходження збільшилися на 8 млн. 502 тис. 100 грн. Протягом 2005 р. з державного бюджету було надано додаткову дотацію на забезпечення видатків на оплату праці бюджетних установ, а також на оплату енергоносіїв. Отримано 1 млн. субвенції на соціально-економічний розвиток, що дало змогу провести ремонти бюджетних установ, особливо котелень.

Якщо характеризувати платежі до району, то серед них основний – податок з доходів фізичних осіб. До бюджету району його надійшло 18 млн. 464,2 тис. грн. І знову, якщо порівняти з 2004 р. – надходження збільшилися на 1 млн. 289,7 тис. грн. Планові показники з цього платежу виконані і навіть на 2,9% перевиконані. Наступне надходження – це плата за землю, а особливо орендна плата з юридичних осіб. Її надійшло 6 млн. 533,7 тис. грн., з якої 5 млн. 638 тис. грн. – орендна плата. Наступне – єдиний податок, якого сплатили 1 млн. 260,1 тис. грн.

Характеризуючи видаткову частину, – розповідає Світлана Демченко – хочу відмітити, що з загальної суми – 77% – це є видатки по захищених статтях. Загальний обсяг видаткової частини за 2005 р. склав 84 млн. 295,5 тис. грн., з них на заробітну плату – 41 млн. 124,8 тис. грн. На придбання продуктів харчування і медикаментів – 1 млн. 836, 9 тис. грн. Також основною виплатою бюджету району є виплата різних допомог та пільг населенню (15 млн. 798,4 тис. грн.).

Крім соціального захисту, основна галузь – освіта. На цю галузь використано 29 млн. 713,4 тис. грн., або 39% від загального обсягу бюджету району. А ще охорона здоров’я – 11 млн. 363,4 тис. грн. і установи культури – 3 млн. 302,9 тис. грн.

Зменшили за 2005 р. дебіторські і кредиторські (за рахунок своєчасної виплати заробітної плати та за енергоносії) заборгованості.

Характеризуючи бюджети місцевого самоврядування, з 29 сільських рад перевиконали – 15, але це в основному по єдиному податку у зв’язку із зміною відсотків нарахування до місцевих бюджетів.
„Про роботу управління праці та соціального захисту населення” доповідав начальник цієї служби Тарас Мельник, про що протягом 2005 р. також висвітлювала місцева преса. Співдоповідачем був перший заступник голови РДА Ігор Петрів. Ігор Юрійович зазначив, що хотів би зупинитися на „мінусах” у роботі управління праці та соціального захисту населення, оскільки про „плюси” розповів Тарас Мельник. Зокрема, перевіркою роботи цієї служби було виявлено порушення у нарахуванні пільг за комунальні послуги та інше певним категоріям громадян, затримки у виплаті допомог, недостатньо уваги керівництвом управління приділяється виконанням документів, які надходять із райдержадміністрації та ОДА. Звернув увагу Ігор Петрів і на неналежне відношення працівників управління праці та соціального захисту населення до відвідувачів.

На завершення колегії виступив заступник начальника управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Іван Казюка.

Святослав ТИХИЙ.
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Свіча
Мас-медіа
Повідомлень: 277
З нами з: 02.08.2005 12:12
Контактна інформація:

Повідомлення Свіча » 11.04.2006 20:01

Колегія райдержадміністрації, яка відбулася 4 квітня, зосередила свою роботу на двох питаннях: про дотримання правил торгівлі в роздрібних торгових підприємствах району та про затвердження районної програми забезпечення пожежної безпеки на період до 2010 року.

З першого питання доповідав заступник голови РДА Любомир Волошанський. Любомир Євгенійович відзначив, що на початок цього року в районі функціонувало 593 підприємства торгівлі, із них 141 заклад громадського харчування. В районі немає жодного населеного пункту, де не було б торговельної точки. За минулий рік відкрито 33 торговельні підприємства із сучасним інтер’єром, новим торгово-технологічним обладнанням. В районі функціонує 7 ринків, які є реальним засобом виживання для соціально незахищених громадян, місцем праці. Окрім цього, ринки – це одне з джерел надходження платежів до міського бюджету. За минулий рік їх сума склала 214,015 тис. грн.

На території району працюють 8 оптових баз, які крім відпуску товарів для наступної перепродажі здійснюють і безпосередній їх продаж споживачам. Одним із проблемних питань в торгівлі району є забезпечення покупців товарами відповідної якості.
Згідно з положенням управління економіки, промисловості і власності РДА, в межах своїх повноважень, надає методично-консультаційну допомогу споживачам, інформує контролюючі служби для вжиття відповідних заходів. Правда, згідно з матеріалами колегії, за 2005-2006 рр. розглянуто 5 письмових скарг, що стосуються торгівлі. У 2005 р. обласним управлінням у справах захисту прав споживачів в районі проведено 36 перевірок, в результаті яких виявлені порушення санітарних норм майже в кожному третьому перевіреному підприємстві.
Є випадки відкриття торгівельних підприємств без дозволу на розміщення об’єкту торгівлі, без погодження графіку роботи, без асортиментного переліку страв, окремих документів оДПІ, особливо на території шкіл та лікувальних закладів (прикладом цього є кафе “Медок” на території центральної районної лікарні.
Також у своєму виступі Любомир Волошанський зупинився на тім, що особливої уваги потребує м’ясо-молочна група товарів, що продається на ринках та у місцях стихійної торгівлі без належного ветеринарного нагляду.

Щодо регулювання торговельних надбавок на окремі продовольчі товари на законодавчому рівні, то борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цукор, яловичина, свинина і м’ясо птиці мають 15 відсотків до ціни виробника без врахування транспортних витрат. Але, ціни на основні продукти харчування (цукор, крупи, макаронні вироби) і далі зростають. Контроль за дотриманням регульованих торгівельних надбавок здійснює обласна інспекція з контролю за цінами. І як було наголошено, що по результатах її перевірки за минулий рік в нашому районі не виявлено фактів порушення рівня торговельних надбавок. А на всі групи товарів діють вільні ринкові ціни з врахуванням попиту та пропозиції.

Також щодо цього питання виступив заступник начальника управління підтримки підприємництва, запобігання банкрутства, розвитку торгівлі і послуг, начальник відділу з питань цін і послуг головного управління економіки обласної державної адміністрації Марія Якимечко, яка зосередила свою увагу, власне, на рейтингу нашого району в області щодо дотримання правил торгівлі. Також Марія Василівна наголосила на тім, що кооперація в нашому районі має майбутнє. Було запропоновано Марією Якимечко проводити семінари-навчання в районі щодо правил дотримання торгівлі, побутового обслуговування (до речі, зі слів Марії Василівни, існує аж 305 документів, які регламентують діяльність побутового обслуговування). Оскільки, як було продовжено, нині не кожний, хто причетний до цього виду підприємницької діяльності, зуміє згідно з правилами скласти меню чи оформити цінник.

А цінник, як підкреслила Марія Василівна, – це один із засобів, яким можна обманути людину, якщо він не правильно оформлений.
Начальник відділу зовнішньо-економічної діяльності, інвестицій, торгівлі та побуту управління економіки, промисловості та власності РДА Надія Петрів також звернулася до присутніх головів сільських рад, щоб були готові посприяти у проведенні перевірки торгових підприємств на територіях сіл, оскільки досить часто буває, що підприємці, почувши про перевірку, закривають заклад цілком або на санітарну годину.

Щодо другого питання, то доповідав начальник ВМПД Долинського РВ ГУ МУІФ Тарас Мельник. За результатами аналізу та з урахуванням факторів негативного впливу на протипожежний стан розроблено комплексні плани заходів стосовно запобігання пожеж та загибелі на них людей, організовано проведення щорічного фестивалю дружин юних пожежних району. Забезпечено розвиток навчально-тренувальної бази СДПЧ-15 м. Долина. Правда, не вирішується питання забезпечення безводних ділянок в м. Долина та населених пунктах району протипожежним водопостачанням з влаштуванням протипожежного водопроводу, штучних водойм та влаштуванням .............. встановлення та забору води пожежними автомобілями.

Тетяна МАТВЄЄВА.
цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Свіча"

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість