Бізнес-етикет

Бізнес ідеї, бізнес пропозиції, середовище для бізнесу, та інше, - все, що пов'язано з бізнесом і Долиною

Модератори: san, vanya

Відповісти
Аватар користувача
Добра справа
Мас-медіа
Повідомлень: 108
З нами з: 04.11.2005 18:52
Звідки: м. Долина
Контактна інформація:

Бізнес-етикет

Повідомлення Добра справа » 26.01.2006 19:22

Досвід позитивного мислення

БІЗНЕС-ЕТИКЕТ

Як часто доводиться чути: дрібниця, а без нього – нікуди. В бізнесі підтвердження цьому ми зустрічаємо на кожному кроці – така "дрібниця", як гарні манери, може забезпечити Вам стовідсотковий успіх там, де на іншого чекає поразка.

Завжди слід пам'ятати, що успіх в бізнесі залежить від трьох чинників: завзятості, чесності і гарних манер. І для того, щоб скласти перше враження про людину, потрібно всього 10-15 секунд. Або, іншими словами, "неможливо створити другий раз перше враження".

Враховуючи це, ми з вами сьогодні говоритимемо про бізнес-етику. Ми розглянемо правила, дотримуючись яких Ви зможете справити найсприятливіше враження на співрозмовника, що в свою чергу, дозволить ефективно і гармонійно будувати Ваші бізнес-відносини.

Існує п'ять правил, дотримуючись яких можна справити сприятливе враження:

- Ваша перша фраза повинна містити не більше 10 слів. Зазвичай це буває вислів подяки. Наприклад: "Спасибі, Ірина Іванівна, що Ви знайшли час для нашої зустрічі", або: "Я дуже радий, Віктор Петрович, що ми зустрілися", або: "Дякую Вам за інтерес до нашої фірми, пан Сидоров".

- По можливості вже в першій фразі згадайте ім'я співрозмовника. Більшості людей приємно чути свої ім'я і прізвище.

- Дивіться співрозмовнику в очі з посмішкою. При цьому Ваша усмішка повинна бути доброзичливою і розташовувати до розмови, але не поблажливою або натягнутою.

- Ваша хода і манера триматися повинна бути легкою і невимушеною.

- Акуратний зовнішній вигляд - обов'язкова умова.

А зараз приведемо сім найпростіших способів зіпсувати перше враження:

- Недолугість спілкування. У кожної людини є своя манера говорити. Але необхідно намагатися, щоб стиль Вашої мови відповідав ситуації.

- Негативний, непрофесійний імідж. Неохайний зовнішній вигляд.

- Вживання слів-паразитів. Слід уникати слів типу: "ось", "ну", "значить", "це саме", "так би мовити", "по суті", "тобто" і т.п.

- Хіхікання абсолютно недоречне, навіть якщо Вам нічим заповнити паузу.

- Невиправданих дотиків до співрозмовника краще уникати – вони можуть здатися нав'язливими.

- Жування жуйки абсолютно неприпустиме.

- Відкашлювання, намагання "прочистити" горло або ніс також справляють неприємне враження.

ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ

Той, хто хоче бути успішним, повинен пристосуватися до загальноприйнятих норм бізнесу.

Ви скоріш за все володієте певними позитивними моральними якостями, проте ніколи не будуть лишніми і не зашкодять знання, які допоможуть Вам справити найсприятливіше враження на співрозмовника.

Зовнішній вигляд, манера триматися, мова і стиль поведінки – ці чинники найбільш важливі для успішної діяльності дистрибютерів, тому що, якщо ви не подобаєтеся людям, якщо вони Вам не довіряють, Вам буде дуже важко запропонувати і тим більше продати їм що-небудь.

Подумайте, з якою людиною Ви вважали б за краще мати справу:

– З людиною в старому, брудному, одязі, чи з людиною, охайно і згідно обставинам одягненою або ж з людиною, одягненою ексцентрично та яскраво?

– З людиною, яка говорить тільки про себе і про свої проблеми або з людиною, яка пам'ятає Ваше ім'я і цікавиться Вами і Вашими справами?

– З людиною, яка твердить Вам, як все погано і які паскудні люди, або з людиною оптимістичною, яка чекає від майбутнього тільки хорошого?

– З людиною, яка втомилася від життя і скаржиться, як важко займатися цим бізнесом, або з людиною успішною, сповненою ентузіазму до своєї роботи?

Тепер давайте подивимося, у який спосіб можна змінити себе з тим, щоб справляти на людей добре враження. Існують переконливі аргументи і свідоцтва того, що ваша зовнішність напряму впливає на успіх у вашій роботі і на те, скільки грошей ви заробляєте.

1 Зовнішній вигляд
Зовнішній вигляд людини ми оцінюємо перш за все з того, охайно чи неохайно віна одягнена. Це перше візуальне враження. Якщо контакт достатньо тривалий, враження узагальнюються і робиться загальний висновок про людину.

Кожна ділова людина, охоча досягти успіху, повинна дотримуватися певних правил, що стосуються зовнішнього вигляду, звертаючи особливу увагу на три моменти:

- Гардероб
- Зачіска
- Догляд за тілом.

По одягу, як відомо, зустрічають.
Одяг повинен бути ретельно випрасуваний, взуття – вичищене.
Згідно діловому етикету, для чоловіків обов'язкові костюм, сорочка, краватка. У жінок варіантів більше: спідниці або брюки з блейзерами, костюми, плаття.

Сорочка повинна бути чистою і вигладженою, дещо світлішою за костюм. Краватка бажано непомітна, в тон з сорочкою і костюмом.
Шкарпетки повинні бути в тон з черевиками або костюмом. Багато хто не надає значення цієї "маленькій" деталі і псують загальне гармонійне враження.

Взуття – дуже важлива частина нашого гардеробу. Воно повинно бути по можливості шкіряне, модне, доглянуте, підібране в тон з костюмом.
Одяг жінки, перш за все, повинен бути з хорошої тканини і відповідати ситуації. Щодо фасону одягу і довжини спідниці важко давати поради, оскільки тенденції в моді швидко міняються. Та все ж слід гарненько подумати, перед тим як відправитися на ділову зустріч або на презентацію химерно одягненою або в дуже короткій спідниці. Навряд це підвищить рівень довір'я до Вас і допоможе створити враження ділової жінки яка досягла успіху.

Туфлі і сумка повинні бути шкіряними і одного тону. В ідеалі - духи, білизна, сумка і туфлі повинні бути найдорожчими предметами туалету поважаючої себе бизнез-леді .

Що стосується прикрас: сережок, браслетів, кілець і т.д., то вони повинні бути підібрані із смаком, доповнювати Ваш гардероб і підкреслювати Вашу індивідуальність. Але тут особливо необхідне відчуття міри. Крім того, слід врахувати, що "кричущі", мерехтливі і прикраси які погойдуються відволікають увагу співрозмовника від ваших слів.

Комусь сказане вище про гардероб може здатися зайвим, проте все це - складові культури бізнесу. Для досягнення успіху Ви повинні справляти враження людини ділової, що має добрий смак. А модний і дорогий одяг завжди допоможе Вам і продавати більше продукції, і ефективно будувати Ваш бізнес.

Зачіска – свого роду вінець Вашої роботи над своїм зовнішнім виглядом. Буде вона тієї або іншої - залежать від Вашого смаку. Але у будь-якому випадку волосся завжди повинне бути чистим і доглянутим, а зачіска - стильної і акуратної.

Догляд за тілом, припускає, перш за все, щоденне ухвалення душу (вранці і увечері) і гоління, якщо йдеться про чоловіків. Для жінок необхідний помірний макіяж, який є свідченням вашого бажання подобатися оточуючим. В той же час надмірний або дуже яскравий макіяж може говорити про вашу легковажність. Духи, парфюмована вода, дезодорант підкреслять чистоту вашого тіла і розповідять про вас більше, ніж ви можете припустити.

Щоб не зіпсувати враження, необхідно постійно слідкувати за своїми руками і ногами, вчасно робити манікюр, педикюр і епіляцію. Регулярно займатися фізичними вправами, відвідувати спортзал, басейн, солярій.

Навряд чи Вашому діловому партнеру приємно розмовляти з Вами, якщо від Вас пахне потім, якщо у вас сальне волосся, неприємний запах з рота, "облізлий" манікюр і потріскані п'яти.

Постійна увага до себе, свого гардеробу, зачісці, манікюру і т.д. допоможе Вам виглядати так, як личить діловим людям на всіх континентах, і забезпечить вам успішний старт в світ бізнесу.

2. Манера триматися.
З тієї миті, як ми потрапили в поле зору нашого співрозмовника, розпочинається безпосереднє сприйняття нас.

Перш за все звертається увага на наш зовнішній вигляд, складається про нас його перше враження. Потім його увагу привертає наша манера триматися. Манера триматися говорить про Вашу культуру, упевненість в собі, віру в компанію, продукцію якої Ви представляєте, віру на користь нашої продукції, віру в МLМ-бізнес.

Ваша поведінка повинна бути спокійною і поважною. Іншими словами, як могли б сказати психологи, Консультант повинен бути конгруентним і причетним. Бути конгруентним означає наступне: різні відчуття, які Ви переживаєте відносно себе самого, своєї компанії, свого бізнесу, повинні виглядати так, щоб ви з'явилися перед іншими людьми цільною і несуперечливою особою. Конгруентна особа відчуває речі певним чином і так само їх виражає.

Таким чином, в манері триматися на перше місце виступає рівень культури, упевненість в собі і відповідність вибраної ролі.

3. Мова
Мова – найважливіший засіб людського спілкування. За допомогою мови ми висловлюємо наші бажання і вимоги. На основі нашої мови складається думка про нас самих. Слід розрізняти ораторське мистецтво, уміння чітко і по-діловому висловлювати свої думки. Незалежно від того, йде | мова про покупку або продаж, прохання або відповідь на питання, - неприпустимо говорити на підвищених тонах, скоромовкою або запинаючись через кожне слово. Спокійна, некваплива мова, в найделікатніші моменти швидше | допоможе вам добитися свого і відрекомендує Вас у вигіднішому світлі, ніж нестримний потік слів, в якому співрозмовник просто губиться.
Намагайтеся говорити не дуже повільно, але і не дуже швидко, чітко виражаючи свої думки.

У ході бесіди надайте і своєму співрозмовнику можливість викласти свою думку. Проявити себе уважним слухачем корисно удвічі: по-перше, Ви можете багато чому навчитися і багато що взнати, а по-друге, спілкуватися з "слухачами" багатьом людям набагато приємніше, ніж з любителями поговорити.

4.Стиль поведінки
Інтелігентність не тільки в знаннях, але і в здібності розуміння іншої людини виявляється в тисячах дрібниць: в умінні шанобливо сперечатися, поводитися скромно за столом, в умінні непомітно допомогти іншому, берегти природу, не смітити навколо себе ні недопалками, ні лихослів'ям, ні поганими ідеями або вчинками.

Інтелігентність – це терпиме відношення до світу і до людей. В основі всіх хороших манер лежить турбота про те, щоб разом люди відчували себе добре. Треба уміти не заважати один одному. Виховувати в собі потрібно не стільки манери, скільки те, що виражається в манерах: дбайливе відношення до світу, до суспільства, до природи, до свого минулого.

Не потрібно запам’ятовувати сотні правил, а слід знати одне – необхідно шанобливо відноситися до людей.

Г. Симонова,
помічник Президента, бізнес-тренер
Цей матеріал любязно наданий редакцією часопису "Добра справа"

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість