Кабельне телебачення

Телевізори, DVD, музичні центри і подібна техніка.

Модератори: san, vanya

Аватар користувача
vanya
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 1657
З нами з: 12.10.2003 10:08
Звідки: Львів/Долина
Контактна інформація:

Повідомлення vanya » 12.12.2005 14:02

san писав:Знайшов ще два канали методом "тику"...
ankos писав:Це лишень тестова трансляція!
Ну ти, san і шпіон! :D

ankos
Я тут недавно...
Я тут недавно...
Повідомлень: 13
З нами з: 06.10.2005 18:50
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення ankos » 12.12.2005 14:23

san писав:Знайшов ще два канали методом "тику"...

Каналів мало, підтримка відсутня а ціна Франківська :evil:
Я хотів би біль детально дізнатись саме про це!!!
Все буде гаразд!!!

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 12.12.2005 16:47

Я хотів би більш детально дізнатись саме про це!!!
Про ціни:
В нас в місті також 15 гр/в міс. , але 36 каналів!!!! І нет.....Підключення 50гр. А у Вас нет є ,
Приблизно таке ж чув про Станіслав - більше 30 каналів за 15 грн.

Про підтримку:

Якщо брати наприклад інет то вона здійснюється наразі моїми трудами... Ну також не було помічено нічого і в пресі...
Розкрутки бренду (як то зараз називається) - нема ніц...

ІМХО: вижити на ринку працюючи за базарними принципами важко...
Приклад - "Ефіком"... :cry:
die Große Schlange

Гість

Повідомлення Гість » 12.12.2005 18:27

san писав:Про ціни:
В нас в місті також 15 гр/в міс. , але 36 каналів!!!! І нет.....Підключення 50гр. А у Вас нет є ,
Наше місто давно вважають одним з найбагатшим районом Ів.-Франківської обл., відповідно і ціни в нашому місці трохи інші.
Приблизно таке ж чув про Станіслав - більше 30 каналів за 15 грн.
Ну до 30 каналів не далеко!
Я думаю, що найближчим часом в четвер, або в п'ятницю, як вже я повідомляв.

І-нету в нас ще нема! Є надія, що скоро буде!!!
Неможна все рівняти до інших міст та операторів, які вже стали на ноги і які тільки це починають робити!
Якщо брати наприклад інет то вона здійснюється наразі моїми трудами... Ну також не було помічено нічого і в пресі...
Розкрутки бренду (як то зараз називається) - нема ніц...
За І-нет дуже Вам вдячні!!! А щодо преси, то сама найкраща реклама це розповідь сусіда - сусіду, кум-кумові і т.д. і т.п. Але вдячні за пораду та критику, ми обов"язково приймемо це до уваги!!!

Аватар користувача
vanya
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 1657
З нами з: 12.10.2003 10:08
Звідки: Львів/Долина
Контактна інформація:

Повідомлення vanya » 12.12.2005 18:59

Anonymous писав:А щодо преси, то сама найкраща реклама це розповідь сусіда - сусіду, кум-кумові і т.д. і т.п. Але вдячні за пораду та критику, ми обов"язково приймемо це до уваги!!!
Багато хто так не вважає - що це накраща реклама :)
Це одна з найдієвіших, особливо якщо місто маленьке, таке як Долина, але існує багато інших видів реклами, які обходяться недорого.
Але справа звичайно ваша :)

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 12.12.2005 21:47

1.
місто давно вважають одним з найбагатшим районом Ів.-Франківської обл., відповідно і ціни в нашому місці трохи інші.
2.
А щодо преси, то сама найкраща реклама це розповідь сусіда - сусіду, кум-кумові і т.д. і т.п.
3.
Неможна все рівняти до інших міст та операторів, які вже стали на ноги і які тільки
Я вважаю що це все приклади базарних принципів про які згадував вище... Причому я поскладав в порядку "спадання".

1. пункт - це є якраз найжахливіший приклад. Наш район не є найбагатшим. Він є просто найдорожчим !!!

Більшість товарів/послуг є дорожчими ніж аналогічні в Львові/Івано-Франківську... навіть частково ніж в Києві...
Польща/Чехія/решта східної Європи взагалі відпочиває...

З багатством це нічого спільного не має. Це наслідок відсутності нормального ціноутворення...

В поганому СРСР термін був - спекуляція :evil:

Те що я написав не є стосовно саме КТБ, але загальні висновки щодо стану справ в нашому місті.
die Große Schlange

Гість

Повідомлення Гість » 13.12.2005 07:56

За статистичними данними у нашаму районі майже навиша середня заробітня плата!!!

Гість

Повідомлення Гість » 13.12.2005 08:41

Так я згідний, що в нашому районі завишені ціни, але у нас нафта, газ, тому найбільш розраховують на тих хто працює в нафтовій промисловості бо знають, що вони платеспроможні! І нічого з тим не поробиш!

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 13.12.2005 09:45

За статистичними данними у нашаму районі майже навиша середня заробітня плата!!!
Так, але купівельна спроможність така ж як і в "бідних" регіонах...

А якщо взяти середню купівельну спроможність врахувавши тих хто не працює в нафтовій промисловості - то в середньому вона виявиться нижчою!!!

Це з соціальних міркувань...

А з комерційних - дійсно є великий процент користувачів котрі здатні розкошелитись на 200$... просто так, бо нема куди гроші подіти... :wink:
die Große Schlange

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 23.05.2006 15:21

Сьогодні ФЩНМПКТ (Фірма Що Надає Мені Послуги Кабельного Телебаченн) остаточно використало кредит довіри :)

Не перевіривши, що послуги оплачені, мені відключили кабельне!

Зробили це ІМНО диким способом.

Засунули в двері записку і відкрутили кабель.
Це при тому, що я був дома :!:

А я ще мріяв про рахунок поштою, телепрограму в неті і розширення асортименту послуг... :? Ади, на - маєш Эвропу!

І це все на тлі регулярного пропадання сигналу, зміни каналів і повідомлень "этот сервис не включён в вашу подписку"

***
Також чув, що ФЩНМПКТ заключило угоду з ФЩДН (Фірма Що Добуває Нафту) про побудову ІМНО міфічної системи оповіщення про надзвичайну ситуацію.
ІМНО: З таким, комерційним підходом, який описаний в постах вище, "дешева" послуга кабельного телебачення занедбається.

Дійсно навіщо морочити собі голову з такими неврастеніками як я,ВСЬОГО за 15 грн/міс??? Якщо можна "рубати капусту" з крутим державним підприємством? НС - то таке, мо буде, а мо і ні...
А кабельне потрібно обслуговувати щодня :shock:
Востаннє редагувалось 23.05.2006 17:08 користувачем san, всього редагувалось 2 разів.

Гість

Повідомлення Гість » 23.05.2006 16:06

Шанивний SAN!

Я би Вас дуже попросив, перед тим як, висловлювати якісь думки і називати конкретні імена та назви, перевіряти ці данні. Або просто почитати договір на надання телекомунікаційних послуг. Де чорним по білому написано яка організація надає Вам послуги. А щодо оплати, яка невчасно надійшла чи не принята до уваги, можливо там і Ваша вина була, наприклад помилились з адресою, чи з прізвищем. Відключення це дійсно неприєно, особливо коли не розібрались до кінця.

Якщо будуть, якісь питання, звертайтесь на ПП.

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 23.05.2006 17:20

Anonymous писав:Шанивний SAN!

Я би Вас дуже попросив, перед тим як, висловлювати якісь думки і називати конкретні імена та назви, перевіряти ці данні. Або просто почитати договір на надання телекомунікаційних послуг. Де чорним по білому написано яка організація надає Вам послуги.
Шанивний Гість!

З даними виправився! Дійсно, не мав під руками договору, глянути що за компанія надає мені послуги :lol:
Тому не берусь казати, хай лишається Інкогніто.
А щодо оплати, яка невчасно надійшла чи не принята до уваги, можливо там і Ваша вина була, наприклад помилились з адресою, чи з прізвищем. Відключення це дійсно неприєно, особливо коли не розібрались до кінця.
Дійсно неприємно коли виключають не розібравшись до кінця!
Але особливо неприємно не сам факт відключення, а способ яким його проведено!

Що за спосіб запихати записку в двері замість того, щоб подзвонити чи постукати? :shock:
Крім того наскільки мені відомо, нормальний спосіб повідомлення про припинення надання послуг - офіційне повідомлення, наприклад рекомендованим листом!
Якщо будуть, якісь питання, звертайтесь на ПП.
Щоб була можливіть звертатись в ПП - потрібно писати попередньо авторизувавшись. Гості - не мають доступу до служби ПП.

ankos
Я тут недавно...
Я тут недавно...
Повідомлень: 13
З нами з: 06.10.2005 18:50
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення ankos » 23.05.2006 17:55

Я вибачаюсь, що не зайшов під своїм ніком.
Все буде гаразд!!!

Аватар користувача
Olli
Любить писати
Любить писати
Повідомлень: 414
З нами з: 14.08.2005 12:03
Звідки: Мала Туря/Долина/Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Повідомлення Olli » 23.05.2006 21:49

Хлопцi, в вас там на фiрмi хоч шось подiбне на вiддiл маркетингу э? Як так - гонiть тих спецiв в шию! Шо за ставлення до клiэнта?! Ви хто? ЖЕК? Чи тойво - монополiсти? Будь у вас хоч натяк конкурента ви б так клiэнтами не розкидувалися! Та й iмiдж компанi ви шось не в тому напрямку розвиваэте! Думайте, хлопцi, думайте! Недобре весь час вчитися тiльки на своiх помилках!
Silentium est aurum... ;)

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Повідомлення san » 23.05.2006 23:31

Сугубо ІМНО:
Olli писав: Шо за ставлення до клiэнта?! Чи тойво - монополiсти? Недобре весь час вчитися тiльки на своiх помилках!
1. Не суть в ставленні до одного клієнта, котрий ще й зле платить.
біда в підході до справи. Не виглядає, що є намір вирости в серйозну інформаційну мережу.

Цей намір відображений вже у самому договорі (який я таки почитав).
Ні, все дуже грамотно. Але який красивий зміст!

По-порядку (не дослівно):

фірма зобов"язується:
- забезпечити якісний сигнал на виході з коробки що на сходовій клітці.
А хотілося-би на вході телевізора :lol:
-усувати пошкодження на протязі 24 !!! годин
-інформувати абонента про перерви у трансляції більше 24!!! годин
Разом 7 пунктів!

Абонент зобовязується,
вчасно платити, не перешкоджати, повідомляти, звірятись і т.п.
Разом 8 пунктів!

Права підприємства
- змінювати тарифи, відключати без попередження!, здійснювати профілактичні роботи з 8 до 18 год раз на місяць! Відмовити в наданні додаткових послуг в разі непорозуміння з абонентом!
Разом 4 пункти!

Абонент має право:
вимагати від підприємства дотримання зобовязань, відмовитись від додаткових послуг
Разом 2 пункти!

Форс-мажор
від зобов"язань звільняється лише підприємство! :shock:

Реально з таким договором можна надавати послугу по 1 годині в добу! Причому сигнал не обовязково буде в телевізорі... Основне що буде на сходовій клітці :lol: Крім того не вказані самі параметри послуги (кількість і перелік каналів). Основне справно платити! :shock:
І послугу можна надавати не згідно взятих зобов"язань, а так, наскільки вистачає бажання і совісті.

2. Монополісти - це також факт... Дозволяє рослабитись... До пори, до часу. Знову до прикладу Ефіком/Дисконт. Поки знімалося з "крутої" Долини по 1-2$ за годину хилого нету, в тому ж нафтовому Бориславі/Дрогобичі будувалися мережі, які і потепер складають конкуренцію гіганту телекомунікацій "Укртелекому".

Бо дійсно виникає питання -"Чому я користуюсь такими послугами?"
Альтернативи - нема! Надіюсь наразі...

3. Взагалі, підозрюю що всі ті SТSси, ТРК Плюси, ТРК "Сходи" - клони. "Одноразові" конторки які час від часу з'являються і зникають. В період "першої хвилі", коли без великих капітальних витрат можна заробити гроші - можна економити на якості товарів/послуг...
І бажання вчитись на помилках немає, краще швиденько заробити грошей, а далі видно буде... Може буде вигідно огірки вирощувати, а мо пластичні операції робити...
І це не є недолік одного ТЗоВ, а загальна біда "провінційного" бізнесу

P.S. Це не ексклюзив! При нагоді напишу перли з договору на вивіз сміття!

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей