План велосипедного розвитку

Тут можете дізнатись більше про Долину: що де знаходиться, як когось знайти та ін.

Модератори: san, vanya

Відповісти
Я - Ілля
Повідомлень: 1
З нами з: 27.03.2011 11:54
Контактна інформація:

План велосипедного розвитку

Повідомлення Я - Ілля » 27.03.2011 11:56

Привіт
нещодавно побував в Долині і дізнався про безпрецендентний для України випадок - в вашому місті міською радою затверджено план велосипдедного розвитку.
Дуже хотілося б ознайомитись з цим документом, я намагався знайти його на сайті ради але мої потуги не були успішними :).
Буду вдячний якщо хтось мені скине його на пошту user_099@mail.ru

Ілля, Рівне.


Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Re: План велосипедного розвитку

Повідомлення san » 27.03.2011 21:09

Вдалося трішки поспілкуватись з паном ван Хамереном.
Що я трохи бачив різного роду "спеціалістів"-волонтерів, то того разу був вражений.
Людина, що абсолютно переймається своєю справою, справжній спеціаліст з організації велосипедного руху
Та й на мою думку взагалі добрий фахівець з транспорту.

Він їздив ровером по місту, місив болото пішки, зазирнув у різні "найдивовижніші" закутки міста :)

Потім бачив його пропозиції - важко передати буквами на форумі своє захоплення.
За короткий час він проаналізував ситуацію з транспортом в місті і запропунував РЕАЛЬНІ заходи.
Що вигідно відрізняє його від ІМХО більшості "пропагандистів" еко-, нано-, євро-, енерго- і інших "технологій"
Котрі зазвичай привозять наперед заготовані презентації "ноу-хау", котрі зазвичай передбачають, що у них потрібно придбати обладнання, мегапрожект чи суперпрограму.

А пан Роберт просто зробив свою роботу!
І це незважаючи на наполегливе нав'язування своїх "ідей" зі сторони декотрих наших службовців. :)

Стосовно Ваших намірів (якщо це не просто інтерес)...
1. Думаю реально щось подібне прорахувати і власними силами... Але потрібно вельми зацікавленого в справі спеціаліста. Та й то буде досить важко.
2. Спробуйте знайти (виклянчити) долинські презентації ван Хамеренона. Крім того, можливо сконтактуйтесь* і з ним, чи з організацією від котрої він приїжджав. Можливо надасть якусь допомогу чи хоч посилання на матеріали по темі.
3. Можливо він ще десь буде в Україні (чи навіть поряд) - достатньо нашому толковому спеціалісту поспілкуватись трохи, щоб зрозуміти напрямок в якому працювати.
4. Спробувати теж залучити допомогу тієї організації - думаю без подібної допомоги, всього не продумати.
5. І насамкінець:
В більшості міст України на мою думку мешканці морально не готові користуватись велосипедами.
Щоб "просунути" такий прожект потрібно дуже багато праці ентузіастів і велике БАЖАННЯ бюрократів.
ІМХО наприклад навіть в Долині перспективи велосипедистів дуже туманні. Скоріш за все, при вигранні якогось гранту будуть зроблені елементи з того плану. Не значні, а добре помітні. Скоріш за все щось на рахунок розмітки по вулицях, знаків і т.п. Тобто що дешевше. Аргумент - ну от на що вистачило грошей :)
А ще, у "всіх" викликали захоплення розповіді про платне паркування... Назважаючи, на "велосипедний" контекст в якому було про нього розказано :lol:
Проте, дай Бог, доживемо до тих цифр в овалах на карті - подивимось... Я не погордую забрати свої слова назад.

Прим* Написано під враженням від цитати:
Буду і надалі тримати руку на пульсі подій і завжди радий можливості допомогти в Вашій роботі.(с)Р. ван Хамерен :wink:

П.С. Слід розуміти, що я, в силу здобутих (ціною печінки:)) знань , дещо кумекаю в темі містобудування і транспорту. Крім того я взагалі непривітний скептик. Так, що ода п. Роберту на початку повідомлення - це дуже об'єктивно! :)
П.П.С.Контактів пана ван Хамерена я не маю :(
Випадково (не хочеться думати,що в силу моєї "опозиційності" до ідей "офіційної" делегації, був якись умисел) мені не вдалось поспілкуватись з голландцем в дні коли він безпосередньо займався проектом. Проте я дуже уважно слухав його презентацію. Скільки дозволила моя жахлива англійська вимова, задав запитань. Кількома реченнями по суті справи перекинулись після... Так, що якщо є якісь запитання чи потрібні будуть коментарі до добутих матеріалів - звертайтесь... Може і/хоч Рівне стане велосипедне :)
die Große Schlange

parazit
Бувалий
Бувалий
Повідомлень: 43
З нами з: 19.11.2010 21:20
Звідки: Вигода
Контактна інформація:

Re: План велосипедного розвитку

Повідомлення parazit » 03.04.2011 12:38

san писав: А ще, у "всіх" викликали захоплення розповіді про платне паркування... Назважаючи, на "велосипедний" контекст в якому було про нього розказано :lol:
У нас можна іншим шляхом піти. Просто на вже існуючих і майбутніх автостоянках обладнати велопарковки і зобов’язати орендаторів автостоянок їх охороняти.

Аватар користувача
san
Модератор
Модератор
Повідомлень: 3302
З нами з: 07.01.2005 16:10
Звідки: Долина
Контактна інформація:

Re: План велосипедного розвитку

Повідомлення san » 04.04.2011 00:14

річ про стимулювання велотранспорту
в Голландії велосипедисти - більшість.
відповідно "прессують" автомобілістів.

Ситуація приблизно така - всі (принаймні кожна сім'я) мають автомобіль. Проте ним користуються в основному лише на вихідні або в дальніх поїздках, умовно більше 10км.
Комерційні перевезення вирішуються теж велосипедно - є численні транспортні засоби для розвозу товарів, пасажирів і т.д. з педальним приводом.
Зображення
Тому і мешканці велосипедні і влада велосипедна. Нема жодного конфлікту автомобіліст/велосипедист. Всі автомобілісти в першу чергу - велосипедисти. Пріоритет на дорозі в загальному випадку теж мають два колеса.
І вибори там виграє партія котра запропонує кращі програми розвитку велосипедного руху :)

N.B. Слід розуміти що в Голландії так склалось історично!
Тобто це не зовсім "новомодні" течії боротьби за здоровий спосіб життя, екологічність, економічність, тощо... Це просто національна особливість.

І тому зараз Голландія не те, що розвивається нарівні з іншими державами Європи, а є так би мовити вчителем з величезним досвідом.

Слід розуміти що там, абсолютно протилежна ситуація до української!
У нас велосипед - соромно, дивно, незручно, небезпечно і т.д.
Там - все для велосипедиста! І вже десятиліттями!
Просто пройшов плавний процес пересідання з коней на велосипеди. А автомобілі почали розвиватись значно пізніше і звичайно одразу в несприятливих умовах.

Тим не менше, навіть розуміючи (а думаю голландці це прекрасно усвідомлюють), що вони "впереди планеты всей" вони не зупиняються на досягнутому.

Вже зараз аналізуючи досвід інших країн, вони "придушують в зародку" автомобільний транспорт.
Крім великих обмежень на дорогах існує і стримувальний економічний фактор - плата за паркування.
Якщо я правильно пригадую слова п. Роберта, вартість паркування автомобіля скажімо в центрі міста може складати 10евро за годину, притому вартість зберігання велосипеда коштуватиме 0.50 евро в день!

Але там це є чинник регулювання, а не спосіб набивання бюджету :) Тобто скажімо в умовах Долини з її відсутньою велосипедною інфраструктурою це не аргумент брати плату за паркування автомобіля.
die Große Schlange

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість